BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

04 May 2010

KnapE eKkk aKu WaT bLog NiEeE???????????

someone asked me why im like to become blogger..
aku sndri pun tak terpk
kenapa & mengapa sblm nih
smpler soalan nih smp ke telingaku

sblm nih
mungkin aku lebih suker baca blog org lain
aku suka baca others people life experience
jd secara x langsung aku terasa "nak " create my own personal blog
biarler org kata
blog SYOK SENDIRI..blog SUKA-SUKA BUANG MASA
tp pedulik ape ak?????

first at all
my blog is my personal thought
aku lebih suka dedikasikannya
utk anak2ku si KiMie n JimiE
supaya bile besar nanti
mereka dpt baca pengalaman mamanya
sewaktu membesarkan mereka
suka-duka mamanya ini..


2ndly
lebih kpd personal satisfaction
blog lebih merupakan kepada jurnal berkala ku
aku akan taip apa shj yg terlintas dlm fikiran aku
utk ku potretkan dlm entry di blog nih
aku jd puas hati bila aku dpt berkongsi cerita happy & sadness ku disni

3rd..
aku merasakan blog sbg tmpt utk LEPAS GERAM jugak
without hurt anyone
dah blog kita kan..
suker hati kita ler nak tulis apa pun

4th..
aku merasakan blog umpama hobby baru ku..
with blog aku rasa hdp aku terisi sikit

finally
blog nih akan wujud smp bila2
x macam diary
akan hancur bila tiba waktunya
blog x perlu byk tmpt utk storage
x perlu susah payah nak jaga macam kita jg diari

become a blogger
I CAN EXPAND MY SOCIAL LIFE

&

paling penting
BLOG KU TAK KACAU HIDUP SAPA2 PON...

huhuhu....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.